HIŠNI RED
od 24. junija do 31. avgusta
SPOŠTOVANI GOSTJE!
Dobrodošli v našem dijaškem domu.
Zahvaljujemo se vam, da ste nas izbrali za vaš oddih. Naše prijazno osebje se bo potrudilo, da boste pri nas bivali kar se da udobno in brezskrbno.
V nadaljevanju vas želimo seznaniti s hotelskim hišnim redom, splošnimi pogoji poslovanja in vam podati bistvene informacije, pomembne na vaše bivanje pri nas. Prosimo, da upoštevate vse napise in talne oznake, pisna in ustna navodila zaposlenih.
Za kakršnakoli vprašanja smo vam na voljo na recepciji. Veseli bomo vaših povratnih informacij.
Ta hišni red je v veljavi v času turistične sezone od 24. junija do 31. avgusta.
PRIJAVA – ODJAVA
Prijava v sobo na dan prihoda je možna po 14. uri. Ob prihodu v hotel se prijavite z osebnim dokumentom na recepciji. Zgodnji prihod v sobo (pred 14. uro) je možen po dogovoru z recepcijo, le če imamo proste kapacitete ob doplačilu 50 € za sobo.
Prenočevanje neprijavljenih oseb je prepovedano.
Rezervirana soba, za katero je plačan avans, vas čaka do 20. ure, razen če ni drugače dogovorjeno. V primeru, da se do 20. ure niste prijavili ter nas niste vnaprej obvestili o poznejšem prihodu, sobo lahko oddamo komu drugemu. V primeru poznejšega prihoda ponudimo sobo le v mejah razpoložljivih zmogljivosti.
Vljudno vas prosimo, da na dan odhoda poravnate svoje obveznosti in zapustite sobo do 10. ure.
Cena sobe velja od 14. ure na dan prihoda in do 10. ure na dan odhoda. Gostu, ki sobe ne zapusti pravočasno, zaračunamo za odhod do 19. ure polovično ceno prenočitve, po 19. uri pa polno ceno prenočitve po veljavnem ceniku.
Pridržujemo si pravico, da v primeru predčasnega odhoda zaračunavamo do 100 % skupnega zneska za naročene, vendar neizkoriščene hotelske storitve.
Receptor dodeli gostu sobo glede na razpoložljivost. V hotelu se trudimo, da bi upoštevali gostove želje, vendar smo pri razpoložljivosti sob omejeni.
DELOVNI ČAS
RECEPCIJA: od 6. do 22. ure
NOČNO VAROVANJE: od 22. do 6. ure
TOČILNICA IN TERASA: od 8. do 22. ure, izjemoma do 23. ure
RESTAVRACIJA: od 7. do 22. ure, izjemoma do 23. ure
OBROKI
V naših dveh restavracijah, ki se nahajata v pritličju, so vam na voljo samopostrežni obroki. V zajtrku lahko uživate od 7. do 9. ure, v kosilu od 12. do 14. ure in v večerji od 19. do 21. ure.
Zajtrk je vključen v ceno nočitve. Zamenjavo obrokov naročite na recepciji do 8. ure zjutraj za naslednji dan.
Hrane ni dovoljeno odnašati iz restavracije.
NOČNI POČITEK
Ta je gostom zagotovljen od 23. do 6. ure, zato vas prosimo za obzirnost. Gostom v tem času ni
dovoljeno motenje miru s hrupnim obnašanjem. V primeru hrupa se obrnite na varnostnika na
recepciji.
SEF
Sefa v sobah ni. Vredne stvari lahko shranite na recepciji. Za denar in vredne predmete v sobah ne odgovarjamo.
HOTELSKI RAČUN
Račun za bivanje in ostale stroške lahko poravnate na recepciji vsak dan med 7. uro in 20. uro. Račun lahko poravnate z gotovino, kreditno kartico (Visa, Mastercard, Maestro).
AVANSA NE VRAČAMO.
REDNI CENIK
Objavljen je na naši spletni strani. Dobite ga tudi na recepciji hotela. V našem hotelu so sobe z eno, dvema ali več posteljami. Na voljo so sobe z lastno kopalnico in sobe s skupno kopalnico v etaži. Pri ponudbi oz. računu se soba šteje za toliko posteljno, kolikor je oseb, ki plačajo bivanje v njej. (Če v sobi s štirimi posteljami bivata dve odrasli osebi in otrok – gratis, se soba šteje za dvoposteljno.)
TURISTIČNA TAKSA
Turistično takso obračunavamo tistim, ki so jo dolžni plačati po Odloku o turistični taksi v Občini Izola. Oprostitev turistične takse upoštevamo ob predložitvi ustreznih dokazil na dan prijave.
ČIŠČENJE SOB
V sobah vsakodnevno odnašamo smeti. Naše osebje to opravlja vsak dan med 9. in 13. uro. Če potrebujete dnevno čiščenje, prosim oddajte naročilo do 9. ure na recepciji za naslednji dan. Dodatno čiščenje sob zaračunavamo po veljavnem ceniku.
BISAČE IN POSTELJNINA
V sobah ne nudimo brisač. Svetujemo, da si prinesete svoje. V primeru, da pozabite brisačo doma, jo je možno kupiti na recepciji (10 € na brisačo). Posteljnina je všteta v ceno sobe.
POZABLJENE STVARI
Pozabljene ali najdene predmete hranimo na recepciji do konca tekoče sezone (31. 8.). Po tem roku z izgubljenimi predmeti ravnamo po veljavnih predpisih. Pozabljene predmete pošiljamo po pošti izključno na vašo zahtevo in vaše stroške.
NASTANEK ŠKODE
Prosimo, da ne odnašate inventarja iz sobe oz. hotela. Gost odgovarja za škodo, nastali po njegovi krivdi ali po krivdi tistih, za katere odgovarja. Poškodba inventarja je odvisna od vrste poškodbe in se glede na to tudi zaračuna.
KAJENJE
V vseh naših prostorih je kajenje strogo prepovedano. V primeru neupoštevanja pristojne zakonodaje RS bomo primorani ustrezno ukrepati. Dodatno čiščenje zaradi kajenja v sobi se zaračunava po ceniku čistilnega servisa.
POŽARNI RED IN VARNOST
Oznake zasilnih izhodov, evakuacijskih poti in gasilnih aparatov so izobešene po posameznih požarnih sektorjih. Ravnajte se po navodilih požarnega reda in upoštevajte navodila osebja. Uporaba grelnih ali kuhalnih aparatov v sobah ni dovoljena. Strogo je prepovedan vnos vnetljivih oz. eksplozivnih snovi ali snovi z neprijetnim vonjem.
VAROVANJE OKOLJA
V času bivanja v hotelu vas prosimo, da varujete naše naravno okolje ter skrbite za racionalno porabo vode in električne energije.
ELEKTRIČNA NAPETOST
Izmenična napetost je 220 V.
VARNOSTNE STORITVE
Varnostne storitve izvajajo varnostniki družbe za varovanje. Na varovanem območju izvajajo naloge pristopne kontrole (ugotavljanje istovetnosti, površinski pregledi vrhnjih oblačil in prtljage ter drugo). Odgovorna oseba SŠ Izola – SM Isola je skladno z 9. točko 11. člena ZZasV-1 na vidna mesta izobesila napise VAROVANJE in tudi več napisov, ki vsebujejo najpomembnejša navodila (izvleček) iz hišnega reda na varovanem območju. Pri opravljanju nalog zasebnega varovanja smejo varnostniki, če so ogroženi življenje, osebna varnost, premoženje ter če je kršen hišni red ali javni red na varovanem območju, uporabiti naslednje ukrepe: opozorilo, ustna odredba, ugotavljanje istovetnosti, površinski pregled, preprečitev vstopa oz. izstopa z varovanega območja, zadržanje osebe, uporaba fizične sile, uporaba sredstev za vklepanje in vezanje.
OKVARE
Prosimo vas, da okvare v sobi sporočite na recepcijo. Naš vzdrževalec se bo potrudil, da bo okvara odpravljena v najkrajšem možnem času.
PRVA POMOČ
V nujnih primerih se obrnite na recepcijo.
KLJUČI
Priporočamo, da ključe sob puščate na recepciji hotela. Izgubo ključev zaračunamo 30 €.
PARKIRANJE
Lastnega parkirišča nimamo. Svetujemo vam, da se za parkiranje obrnete na ponudnike parkirišča.
Kontakt: Komunala Izola 05/ 66 34 950.
CENIK IN DOPLAČILA
Za vsakega otroka je potrebno ob prijavi predložiti ustrezne veljavne dokumente. Za starost otroka se šteje starost otroka na dan pričetka storitve in ne starost, ki jo je imel otrok na dan rezervacije.
Cena dodatnega kosila ali večerje je na ceniku.
Če gost želi podaljšati bivanje, nas mora o tem obvestiti en dan pred dogovorjenim odhodom. Storitve morajo biti poravnane pred podaljšanjem storitev.
Če gost zasede sobo in jo potem zapusti, ne da bi opravil nočitev, se mu zaračuna plačilo celotne nočitve.
Pridružujemo si pravico do spremembe cenika.
IZVAJANJE HIŠNEGA REDA IN KRŠITVE
Nadzor nad upoštevanjem hišnega reda izvaja osebje hotela in izvajalci varnostnih storitev. Ti imajo možnost kadarkoli preveriti njegovo izvajanje v vseh prostorih brez predhodnega dovoljenja gosta.
V primeru kršitev hišnega reda se izvajajo ukrepi prepovedi vstopa, odstranitve iz hotelskih zunanjih in notranjih prostorov, začasni odvzem snovi ali predmetov ter povračilo storjene škode.
SEZNANJENOST S HIŠNIM REDOM
Ob potrditvi rezervacije ali prijavi v hotel se razume, da ste s hišnim redom seznanjeni ter da ga boste upoštevali.
Pridržujemo se pravico do spremembe hišnega reda (v primeru posebnih dogodkov).
Za dodatna pojasnila se lahko obrnete na receptorja ali vodjo v hotelu.
KNJIGA VTISOV
Vaše vtise lahko vpišete v knjigo vtisov, ki se nahaja na recepciji.
Želimo vam prijetno bivanje pri nas.